Stránky zabývající se Jógou a krásou ženy.

Jóga pro zdravé klouby

1-bedtime-yoga.jpg
Zahřívání vašich kloubů brzy ráno je velmi důležité pro ochranu vašich kloubů.
Cvičit můžete v posteli a nezabere vám to déle než 5 minut.
Jogové asány jsou většinou zaměřeny na svaly,ale pro naše zdraví je také důležité správné procvičování kloubů.
Toto ranní cvičení je zaměřeno na celý rozsah pohybu,zvyšuje krevní oběh a promazává celý kloub.

4 cviky pro zdravé klouby

1. Kolena:
Posaďte se do pozice Dandasana – pozice v sedu,podložte si zadeček složenou dekou,přitáhněte levé koleno k hrudníku a rukama se držte za stehno.Provádějte velké kruhy lýtkem a vždy nahoře nohu narovnáme.Kruhy děláme pouze ve směru ven.Opakujte na druhé noze.

2. Lokty a ramena:
Sedíme se skříženýma nohama,konečky prstů jsou na rameni.Děláme kruhy vpřed a lokty se snažíme dotknout v oblasti hrudníku.Vracíme se zpět do výchozí polohy.

3. Kotníky:
Pozice Dandasana na složené dece.Zvedneme jednu nohu a kroužíme kotníkem na jednu a potom na druhou stranu.Opakujeme s druhou nohou.Potom dáme nohy od sebe asi 20cm a kroužíme na podložce směrem dovnitř tak,abychom se dotýkaly palci o sebe.Opakujeme 8x.

4. Zápěstí:
Předpažíme a ohneme zápěstí směrem vzhůru jako bychom tlačili proti zdi,potom ohneme směrem dolů a sevřeme dlaň v pěst.Kroužíme na obě strany.

Krásný den bez bolesti vám přeje Věra ♥
15.01.2015 17:25:45
vera.pochobradska
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu provozovatele zakázáno.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one